Per utilitzar aquesta aplicació has de ser més gran
Ets més gran?
Tornar
UN NOU PREMI VENUT AQUÍ: 1 DE 5 ENCERTS EN LA BONOLOTO 23 DE MAIG

DIVENDRES 23 DE MAIG, UN JUGADOR ONLINE VA ACONSEGUIR 1 PREMI DE 5 ENCERTS A LA BONOLOTO.

NOU GRAN PREMI VENUT AQUI

Als que us agrada demanar informació, es tracta d'un client que juga en modalitat ABONAMENT una REDUÏDA DE 10 NOMBRES assegurant-ne 4, per 1,50€ (3 apostes) diaris (de DILLUNS a DIVENDRES ja que nosaltres no donem servei de validació d'apostes els caps de setmana).

La modalitat d´ABONAMENT permet jugar tots els sorteigs de forma automatitzada. De vegades per entendre les reduïdes el més fàcil és entendre que perquè et toqui una REDUÏDA has de tenir SORT dins la SORT. En aquest cas, on la garantia només assegura 4 ENCERTS tenint els 6 NOMBRES de la combinació guanyadora entre els teus 10 NOMBRES, és tenir molta sort que en una de les 3 apostes jugades combinis els 5 NOMBRES que estan encertats a la combinació guanyadora.

És igual el teu mètode, l´única cosa que repeteix sempre el nostre GAT NEGRE és que ÉS MOLT DIFÍCIL, PERÒ NO IMPOSSIBLE.

Ens encanta donar-li la raó.